Mysig dag!

Sanna, Alvin och Alicia åkte nyss hem. Vi har haft det mycket mysigt. Först så badade jag och Alvin. Till början var han jätte skraj men tillslut fick jag i honom då jag sa om han badade med mig skulle han få glass! Haha!
Tillslut var det jag som inte orkade bada mer :P
Sedan gjorde jag iordning smoothie till mig och Sanna. Alvin fick ju glass istället. Men det var nog han som drack mest av oss alla. Han skulle smaka av oss hela tiden!! Haha. Så sjukt söt asså.
Och sen bestämmde vi oss för att vi skulle åka till Liseberg på lördag. Sjukt kul kommer det bli. Jag har inte varit där denna sommaren än. Verkligen en kul avslutning på sommarlovet! :)
Nu längtar jag VERKLIGEN till HÖSTEN!!!
Glömde bort att ta bilder. Bjuder på en random från Cypern :)
 
 
Vrid på datorn så ser den bäst ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0