Nellie Berntsson...

Min förebild och idol är Nellie Berntsson. Det är en tjej som har en av sveriges alternativa största hästblogg.
Hon är endast 12 år men är så sjukt bra och duktig med ALLT!
Var precis inne på en forumsida där ämnet var just Nellie Berntsson. I början var det sjukt mysig stämmning men sen efter en stund kom det in folk som var värsta haters mot henne. Jag och många andra blev väldigt upprörda.
Sedan kom det in en som visst går på Nellies skola. Hon började prata om att det flesta var sjukt ledsna över att ha henne på sin skola. Jag blev verkligen sjukt upprörd och visste inte vart jag skulle ta vägen. Så jag gjorde detta inlägg. För att dela med mig av mina känslor. 
Nu ska Nellie visst avslöja om alla ponnymammor. Jag ser fram emot det inlägget. VERKLIGEN!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej fin blogg du har:) Är ponnyn uppe i headern din?
Kram

2012-08-28 @ 18:23:10
URL: http://juliaroz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0