Skolan...!

Nu verkligen längtar jag till skolan. Trodde aldrig att jag skulle längta tillbaka när vi fick sommarlov. Höhö.
Men man blir verkligen trött på att göra exakt samma sak varenda dag. Jag har verkligen blivit less på att sitta vid datan hoppas studsmatta och att ha allmänt tråkigt.
Det har liksom varit exakt samma sak varenda dag. Men ja. Så blir det ju när man är i skolan också men det är en helt annan sak. När man är i skolan träffar man alla klasskompisar hela tiden. Vilket man inte gör när man är ensam hemma. Nu kommer jag träffa alla vänner och yadda yadda. Det kommer bli som vanligt and i love it!!
Nu kommer vi även få en ny tjej till klassen vilket jag verkligen ser fram emot. Detta år kommer bli sjukt grymt och kul. Det vet jag!! Nu har jag en inställning som säger gooo!!! Nu måste man verkligen hajja till. Betyg och allt. Herregud!! Nästa år byter vi även skola. ;)
Men nu till detta läsår som jag verkligen till nu. 
HT/VT - 2012-2013, here i come :D
 
 
Glad chey redo för skolstart. ;D
 

Kommentarer
Postat av: Tove A

Super fin blogg !

-Hoppas du har haft en bra dag ! :)

2012-08-21 @ 22:06:05
URL: http://tarvidsson.blogg.se
Postat av: Emmy

Fin blogg! Om du lämnar lite kommentarer på min blogg då och då så lovar jag att gå in och läsa din varje dag! Kram

2012-08-21 @ 22:09:05
URL: http://www.cliemp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0