Är klockan redan tolv???

Okej... Har jag missat något? Är klockan redan tolv? Har alla redan skålat in det nya året? Nu har jag nog missat något!! Tycker det smäller för fullt där ute. Jag har nog suttit för länge vid datorn igen. Jag som hade sett fram emot att skåla in det nya året. Skämt åsido. Men jag tycker faktiskt att man tjuvstartar om man börjar skjuta raketer redan nya. Enligt min åsikt ska man skåla in nya året klockan tolv och efter det får man skjuta inte innan! Tyckte redan att det var många som smällde igår. Men idag är det en större tjuvstart. Tycker det poffar och bangar titt som tätt. Nu ska jag fortsätta att störa mig. Gå ut till köket och vara lite social. Snart kommer moster och kusin. Okej, om ungefär en kvart så vet ni. Då smäller det. Nyårs karramell från mig till er. Vill bara säga till er att ni måste läsa. Har lagt ner flera timmar. För ER skull.
 
Puss <3
 
 
Garvar återigen över denna bild. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0