Hallå!

Hej bloggläsare! Ligger just nu i soffan tittar på på spåret och har allmänt tråkigt. Vi har inget godis. Är ju beroende av det på fredagskvällar även om jag inte visste att det var fredag förän jag fick reda på att vi skulle äta pizza. Typiskt fredagar. Jag har i alla fall jätte mycket julmust. I garaget finns det 7,5 liter så om ni har brist på julmust kom till mig. 
Har för övrigt ingen inspiration. Gjorde nu ett inlägg utan inspo. Började skriva lite och det blev mer. Men annars ingen inspo. Imorgon är det lördag och jag har inget planerat imorgon. Blir att ta det lugnt. Kanske ta en tur och åka skidor om det är fint väder. Vi får se kanske är med någon kompis. En dag i taget. Nu partar jag resten av kvällen. Eller inte..
 
har ingen bra bild så det fick bli denna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0