Livet kom emellan.

Nu blev det så här igen. Att livet kom emellan. Bloggen fick komma lite i andrahand. Kände att jag var lite tvungen att ta det lugnt. Känna mig kravlös och inte behöva bry mig om omvärlden. Men 2013 kommer jag att lägga över mycket energi på bloggen. Jag kommer ta allt i denna ordning. Skola, Ronny och bloggen. Bara så att ni vet. Om jag har mycket i skola så blir det mindre bloggning. Men vi har oftast bara vanliga läxor. Det blir mer i sjuan som skolan kommer ta mer plats men det tar vi då. Ett helt sommarlov mellan där ju. :) Men idag ska jag ge er uppdatering. Live uppdateringar mycket! Som jag sagt är min inspo inte så jättebra nu men jag försöker. Ska fixa nåt inställt. Har ju inlägget om 2012 och 2013 på gång. Ska sätta mig och fixa det nu verkligen tänka igenom. Klockan 18:00 ikväll.  Då pang bom smäller det. Långt inlägg. Hoppas verkligen någon vill läsa det då jag lägger mycket tid. 
 
Enjoy, 18:00, nu vet ni. <3
 
Bildbomb:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Hjerpe

Jättesöt hund:D

Svar: Det är Zacki. Ja du. Han är söt.
Lina

2012-12-31 @ 15:44:30
URL: http://fridahjerpe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0