Vilkor för mig.

Hallå! Nu tänkte jag köra ett litet ovanligt inlägg. Eller inte ovanligt men något som jag inte skrivit om förut. 
 
Tre vilkor för mig för att jag ska driva denna bloggen. Det är känslor som jag bär och inget annat. Detta är inget som ni behöver ta på era axlar. :)
 
* JAG måste känna att jag gillar det jag gör. Vill inte att det ska kännas som ett måste för mig att lägga ut ett inlägg. Jag vill att det ska vara kul. Såklart jag gör det även för er skull. För att driva en blogg helt utan läsare. INTE kul. Ibland har man ju mindre blogglust och då är det bara att slänga in ett inlägg ändå. Men om det alltid är så att det känns som om man 'tvingas' så NEJ. Då slutar jag blogga. Men ingen risk för det. Jag älskar detta. Speciellt nu under julhelgen. Jag har fått massor med fina kommentarer. BARA fina kommentarer. Ni är FÖR goa <3
 
* Om jag ska skriva ett lite längre inlägg vill jag inte att jag ska göra det bara för att jag lovat. Vid ett tillfälle då jag kan så gör jag det. När den där speciella inspirationen finns. Jag vill verkligen att det även ska va kul för mig. För ibland så känner man ju att 'nej idag vill jag bara ta det lugnt. Slänga in några mini inlägg. Inget som slår allt'
Ni förstår
 
* Biderna jag lägger upp ska vara sådana som jag har velat ta. Inte att det är sådana som bara ska upp på bloggen för att roa er. Men såklart. Om ni vill att jag ska ta kort på en ek (till exempel) så gör jag det såklart även om jag tycker det är urtråkigt. Men INTE alltid. Jag driver ju bloggen för att det är kul och tar kort för att göra inläggen fina och inpirations givande. 
 
Detta var tre vilkor. Såklart finns det fler. Och så finns det de som är bättre. Men just nu kom jag på dessa. Kommer skriva fler sådana här inlägg om det är omtyckt. :) Jag hoppas verkligen inte att NI tog åt er att det är något fel på er. Jag kände bara att skriva av mig. Tror nog de flesta bloggarna tycker som jag. Just nu. Om inte. It's okay ;)
 
Nu lite uppigande bilder. Enjoy. 
 
 
Jag vet att bilden är suddig. Men jah bryr mig inte. Den är fin. Puss <3
 
 
Sommar <3 LÄNGTAR!
 
 
Bebis Wille, aw <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0