Skottat Bajs

Idag har jag tillbringat dagen med att åka slalom. Det gick jätte bra, en gång rammlade jag ;) Vi grillade korv och hade det allmänt mysigt, haha. När jag kom hem så städade jag och mamma min kanins (Stumpen) bur eftersom det var plusgrader :D Under vintern har bajset fryst och inte gått att städa bort men idag äntligen gick det. En och en halv kasse med bajs och kiss blev det, haha. Shit vad mycket bajs, aw. Men nu ska jag väl sitta här vid datorn nörda facebook och lite ah sånt. Sen klocka åtta blir det väl mello mys med mamma och hennes kille.
Vad har ni gjort idag? Skottat bajs som mig kanske ;p Haha, det kanske blir en liten uppdatering sen men om inte så godnatt, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0