Börjat flagna!!!!

Helst vill jag bara slänga mig på backen och grina men hur skulle det se ut? Inte vet jag. Men jag vet att det inte skulle se normalt ut. Men 4 real. Jag har börjat flagna i ansiktet. Det ser inte klokt ut. Jag har smörjt in ansiktet med massor av body lotion. Men såklart att inte det funkar. Ska jag gå runt som ett miffo? Alla kommer ju skratta åt mig. Eller inte. Men tänka kan ju alla göra. - Kolla! Där är ju Lina, men vad har hon i fejjset? Haha. Men jag kan inget göra. Bläk. Om det blir bättre imorgon kommer jag hoppa och studsa av glädje. :D Positiva jag kommer nu och är ute och går med en röd ballong i handen. Tihi. Sååå busigt. Imorgon kanske det blir mini golf. KUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0