Bloggar om dagen.

Idag började vi 9. Och slutade tolv. Lärarna körde parodi på melodifestivalen sedan så var det brändboll. Jag var en av de två som fick vara med från varje klass. Eleverna vann med 55-49. Bra seger. Lärarna försökte fuska ibland men dommarna var hårda. :P Några ur sexan... När jag kom hem satte jag mig vid datorn och försökte fixa lite med min design men det gick inte så bra. Inget hände. Attans. Mamma kom hem och hon ville åka till min syster Sanna. Så vi åkte dit och fikade lite. Alvin har verkligen utvecklats och han är jätteduktig på att förklara saker som vad som fanns i deras lanne. Duktig kille. Tummen upp för han. Men han är ju faktiskt fyra år i Oktober. Alicia sov för det mesta. Hon vaknade precis innan mamma och jag skulle åka. Den lilla tjejen blir exakt 6 månader idag. Tiden går fort!!!
Snart blir det att äta mat. Bloggar kanske mer sen om jag har något i bakhuvudet som behöver skrivas ner så ni får läsa. Kram, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0