Im here!

Om ni undrar så har jag inte dött eller något sådant jag har bara inte bloggat på länge. Nu sitter jag i soffan men datan i knät, alla är ju väldigt pigga och glada (not) mamma ligger och sover här i soffan och per tittar på skavlan snark...... Imorgon är det sista seriematchen för denna period. Men vi ska nog på någon cup till våren KANSKE om vi får en målvakt som vi inte har någon. Vi får hoppas att det löser sig, vi ska ju såklart vara med på pink chicken cup då vårat lag håller i det.
Annars ska jag nog gå på Ukm med Linnea och Elma om de har lust. För er som inte vet vad ukm är så är det en förkortning på ung kultur möts, imorgon ska de ha en talang tävling där ungdomar uppträder jag kommer bara titta på såklart, haha. Nu ska jag resten av kvällen mysa vid datorn men ska nog lägga mig om en liten tid då vi ju har match på morgonen, exakt 11. Egentligen skulle den börja 9 men de ändrade tiden, skönt, men nu säger jag godnatt och sov så gott alla små väsen! :)
Kraaaaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0