Stallet idag...

Idag var jag i stallet med fina mammi och red på Ronny. Den finaste ponnyn i världen. VERKLIGEN! Det blev en skogstur eftersom det idag var så himmla fint väder. Det är fortfarande men ja. Han var lite bråkig så det blev skritt för den mesta delen. Kände att han kunde få ta det lite lugnt nu när vi hoppat så mycket på senaste tiden. Men han var ju vrång idag och han vände hela tiden om och ville springa bort till mamma. När jag sa till att vi skulle frammåt slog han bara backut. Inte kul. Men jaja.
Lilla ponnyn har inte fällt klart än. Fortfarande fullt med hår ÖVERALLT detta börjar bli lite jobbigt </3 Men det får jag leva med.
Imorgon blir det ner till ett annat stall för att tvätta några skitiga hästar som vi ska ha med på våran skolas dag. Myys. Ni skulle bara se hur de ser ut nu. Aron och Docka två riktigt skithästar. Haha, om jag kommer ihåg att ta med mobilen blir det kort på hästarna och finaste vännerna. Kramisar från mäjj <333

Kommentarer
Postat av: Moa & Emelie - Veckans blogg

Hej, fin blogg!

Lust att göra ett bloglovin byte eller vara med i Veckans blogg?



Direktlänk: http://ridgalnisarna.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html



Puss & Kram

2012-05-21 @ 21:47:14
URL: http://ridgalnisarna.blogg.se/
Postat av: Amanda - allroundponnysar

Fin blogg! :)



Kram!

2012-05-21 @ 22:36:31
URL: http://allroundponnysar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0