Dag 13

Idag är det redan dag 13. Shiet!!! :D Kul!!! Idag är det en svår en.
'Något du ångrar'  Jag tycker sånt här är sjukt svårt. Att försöka minnas olika saker och sådant. Mitt minne är helt kasst. Såklart, det finns ju över 1000 saker man ångrar. Men det är ju sådana där små saker. Höhö. Men det finns en sak jag ångrar. Som jag kom på just nu precis. Det är en liten konstig grej men vi kör på den.
 
Jag ångrar att jag cyklade åt vänster istället för till höger när jag skulle till skolan för några år sedan. För när jag kom ner till tunneln kom en åkbar gräsklippare och körde på mig. Hehe. Kan ta den incidenten en annan gång. Men ja, det ångrar jag :P
 
Vad tycker ni om denna bilden? Ganska fin enligt mig. Ska ta och redigera den nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0