Innabandy.

Har inne bandy klockan halv fem. Ska åka hemifrån runt fyra. Jag har inte direkt bråttom men heller inte tid att slöa.  Det är fruktansvärt kallt ute nu. Känner mig 0% taggad till att cykla. Det har snöat lite under dagen. Men det är inte mycket. Det är bara ett tunt tunt lager av snö på backen. Men det kanske ändå är rekord. Det har varit så pass varmt innan så att de smält men nu ligger det att kvar! Något possetivt!! :D Jag längtar jätte mycket till julafton. Och jag är verkligen taggad inför första december då jag får äta min första choklad ur kalendern. Det är jätte mysigt. 
Nej nu ska jag ta och packa. Sedan kanske göra något mer inlägg om jag hinner!! :)
 
Dagens outfit: 
 
 
 
 
Jag har tagit med min webcamera. Orkade inte föra över med mobilen. :P
 
Tröja: Kappahl
Byxor: Kappahl 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0