Vad får mig att må bättre. Dag 15.

Vad som får mig att må bättre. Sånt här gillar jag. Att sprida possitiv engergi. Jag älskar det. Men nu vill mig då. Hehe.
 
Jag mår alltid mycket bättre när jag är med vänner. Har ingen speciell vän direkt men alla gör så att jag mår bra. Beroende på vad som sägs men för det mesta i alla fall. :)
 
Att vara i stallet. Hela min kropp fylls alltid av glädje. Jag älskar att vara i stallet. Att pyssla om hästarna och att liksom vara där. Fixa i skåpet lyssna på musik eller bara ta det lugnt. Oh, man vill bara dit hela tiden. Fina hästar gör min vardag till något speciellt. Aw <3
 
Ronny! Min medryttar häst Rondat eller så kallad Ronny är den som ger mig kraft. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom. Jag älskar honom. Min stora bebis <3
 
De här var bara några exempel på vad som gör att jag mår bättre. Så ni vet. ;)
 
 
 
Ronny bebis <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0