Fotohumör..

Var på ett väldans fotohumör imorse när jag vaknade. Känner exakt detsamma nu. Men vad ska man fota när allt bara är tråkigt, grått och regnigt ute. Man får väl gå på fotorundtur i huset men hur kul är det? Inte ett dugg kul.
Bara för det vill jag lägga mig i sängen och somna tills sommaren är här. Hatar detta vädret. Vem kom på regn och vinter. Det enda om är bra med vintern är jul och det borde kunna vara jul utan snö. Snart kommer väl mammi hem. Hoppas att hon har någon bra ide för att hålla ut. Får hoppas det...
 
Skriva lite inlägg och redigera bilder. Det är väl så resten av vintern kommer se ut. 
Det ända som är bra med vintern är att man kan ta så sjukt fina bilder och att man kan tända brasan och värma sig framför den.
 
Nej, nu är verkligen inte mycket bra. Bubläbublä. 
Ska flytta över grejjer från mitt gamla till mitt nya rum. Fick nya hyllan igår.
 
Inlägget blir lika grått och tråkigt som vädret. Ingen färgglad bild. Prutt 

Kommentarer
Postat av: Lowa

Gud så fin blogg du har <3 Vill du göra ett bloglovinbyte? Kramizar :D

Svar: Tack! :)Gör gärna bloglovin byte :)
Lina

2012-10-29 @ 15:10:03
URL: http://lowagrann.blogg.se
Postat av: Julia

Hej ! Shiit va sööt ponny !!!
KIka gärna in på min blogg om du har lust :)

Svar: Tack :) Jag är halvfodervärd åt den krabaten ;)
Lina

2012-10-31 @ 21:27:36
URL: http://juliawiklander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0