Igår var jag i stallet.

Ja.
 
Det var väldigt kallt och det betyder hårt i backen. Ronny inga skor verkligen FÖÖÖÖR hårt i paddocken. Så vi fick rida i skogen. Men det var ändå väldigt mysigt. Red barbacka och fick värme från Ronny <3 Hade pannlampa och mamma fick ha en ficklampa. Det var väldigt kallt. Men ja, det var hur mysigt som helst. Jag och mamma pratade på om allt. Skolan och ja ni vet det som är i mitt liv. Men vi var också väldigt tysta. 
Nu kommer det vara såhär i ett halvår. Inte lika kul varje gång inte. :( Även inom ridningen längtar jag till sommaren och våren <33
 
 
Tycker denna bild är så fin. Verkligen synd att mamma hade fingrarna ivägen. Fint ljus och allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0