Match!!

Iväg på match snart. Mot Grums. Tar ungefär en timme dit så är väl hemma runt åtta något. Hehe. Men ja. Har även match imorgon tror jag men jag lovar att fixa inställda nu under helgen. Vi har ju lov nu så ska verkligen fundera under veckan på bra inlägg. Just nu är statistiken verkligen jätte dålig och jag vet att jag borde uppdatera lite bättre men jag har ofta fullt upp. Det är på Onsdagar och Fredagar jag oftast är ledig från aktiviteter. Men ska försöka uppdatera bra de andra dagarna också.

Kramii <3


Kommentarer
Postat av: Anna S

Hej, grymt fin blogg tjejen :D
Kika gärna in på min, som jag delar med 2 kompisar, handlar om lite allt möjligt och går att läsas utav alla!
Kram ♥

2012-10-26 @ 16:58:44
URL: http://jjaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0