Dagen innan bästa dagen...

Denna dag har gått sjukt snabbt. 
Började med språkval. (spanska) Cyklade sedan vidare till vår skola. Där hade vi en liten pratstund och sedan rast. Efter rasten målade vi oss lite tokigt inför skoljoggen. Vi brukar göra det för mest en kul grejj. Vi gick upp till spåret.
Jag som var väldigt seg gick det mesta. Hann med fyra 1 kilometers varv på 45 minuter. Är inte direkt nöjd men det gick okej. Hehe. Tim i vår klass sprang hela 7 varv?!? Haha :(
Vårat arbetslag vann hela skoljoggen vilket är sjukt kul. Vi kommer såklart få en överaskning. Vi sprang totalt 4.0 varv i genomsnitt. Förra året 4.1 så lite dåligare detta året men inte mycket.
Vi slutade klockan 13:00. 
 
Sen hade jag innebandy träning 16:15. Jag stod i mål det mesta av träningen. Och det var kul men inte lika som att spela ute så jag kommer att fortsätta med det. Men jag kände att det kunde vara kul att prova på något nytt. Hehe ;)
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Är rätt så trött efter en väldigt 'sportig' dag. Kommer lugnt sova skönt och få träningsverk imorgon. 
Saknar min lilla bebis ponny. :( Åker till stallet på söndag. Jag måste verkligen få till en extra dag nästa vecka. Hård träning nu för oss. Finaste ekipaget av alla. Varför jag måste träna mycket med honom kommer upp någon dag framöver. 
 
 
 
 
Så såg jag ut. En riktig sexy chey helt enkelt. ;)
 
Hoppas eran kväll blir fortsatt fin. Kram.
 
Ps: Sorry för dålig update idag igen. Haha :(

Kommentarer
Postat av: Freja

Vilka söta bilder på dig. :)

2012-09-29 @ 11:41:11
URL: http://meebe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0