Min vilja...

Jag personligen har en väldigt stor vilja till olika saker. Jag vill hela tiden saker. Men jag får oftast svårt för att utföra de. Nu pratar jag för det mesta om bloggningen.
Jag vill verkligen uppdatera bra lägga ut många intressanta inlägg. Jag får ju ideer hela tiden. Det jag tycker är svårt är det att sedan skriva ner de. Jag har en jätte bra ide. Vet precis hur jag ska skriva det men så måste jag ju ha tid och även lust. Det blir så, oftast vill jag skriva men när jag väl öppnat inläggs grejjen är alla mina ideer som bortblåsta. Och då sitter jag där utan att jag skrivit en enda rad. Jag har alltid haft svårt för det här. Även när det gäller att skriv något i skolan. När jag väl kommer till saken vet jag inte vad jag håller på med. Allt det förberedda i min hjärna bara stannar och försvinner. Det är så himmla jobbigt. Detta är något jag verkligen vill bli bättre på. Och då gäller det verkligen att ha vilja.
Det är därför mina inlägg kan bli helt värdelösa. Flera rader med text som inte betyder något. Om ni vill stå ut med det tills jag vet vad bloggning är så skulle jag bli hur glad som helst. Jag tror även att detta kommer sig för att jag har för stora krav på mig själv. När det inte går som jag vill så vill jag bara lägga ner allt. 
Detta är inte bara i skrivningen utan även allmänt. Det vill jag inte gå in specifikt på.
Men jag hoppas ni förstår mig. Jag blir verkligen sjukt glad varenda gång jag får en kommentar. Då känns det som om jag har lyckats med mitt liv just den sekunden.
 
Långt inlägg så vi slutar det med en underbar åt av finaste Taylor Swift 
 
 
 
 
Låten är verkligen fin. Tycker även den passar in då det bara är två månader ungefär tills det är december. Snö <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Nu har jag börjat dra igång en designförsäljning, självklart billigt!:) Kolla gärna, i detta inlägget står allt du behöver veta:

http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/september/kopa-design.html#comment

Kram Elin :)

2012-09-28 @ 22:16:02
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0