Vad vill ni se?

Nu är det så att jag för kanske 1 vecka sedan hade runt 40 unika. Och då tänkte jag 'hoppas de stannar' men tyvärr så försvann de flesta. Så nu undrar jag. Vad vill du läsa på min blogg som gör att du verkligen stannar?
 
Sjäv vill jag läsa mycket om hästar på en blogg. Vilket jag själv inte är bra på att skriva. Men det ska det bli ändring på.
 
Men somsagt. Vad vill du läsa om? ;)
 
Imorgon avslöjar jag en sjukt rolig sak!!!
 
 
Är inte jätte nöjd med bilden. Jag fick ett väldigt dåligt fokus. Det ligger liksom bakom själva blomman...
Inte redigerad. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, du vet säkert inte vem jag är men vi åkte iallafall till Cypern samtidigt iår och när jag var inne på nellieberntsson.se så kolla jag på kommentarerna och tryckte bara på en blogg, lyckades klicka mig in på denna blogg och insåg att det var du som satt typ mitt emot mig innan man skulle ut till planet som gick till cypern!

skulle jättegärna bli vän med dig,tycker du är en grymt söt tjej och verkar hur snäll som helst :)

Har lite frågor!

1.vart bor du?
2. hur gammal är du?
3.vad hette det där ni var i cypern, hotell, plats osv.

besök gärna min blogg! ;)
http://themagiicpony.blogspot.se/

// Ebba :)

Svar: Hej! Vad kul!Jag kan inte säga vart jag bor men några mil från karlstad.
Jag är 12 år ;)
Jag har ingen aning om vad det hette. Får kolla upp det ;)
Lina

2012-09-30 @ 19:40:54
Postat av: Ella

Hoppas du får en as gossi kväll :D kolla in på min blogg vetja!!

2012-09-30 @ 19:53:35
URL: http://ellablondie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0