Foto promenad!

Red inte idag utan vi gick på en liten foto promenad. Fotade med min nya kamera. Den är verkligen grymt bra. Hiss till den. Helt fläck fri änsålänge! Red inte då det blåste jäkligt mycket. Inte bra att rida då. Säkra för det osäkra. I detta fallet.
Imorgon har jag lite saker att fixa. Jag ska redigera massor av bilder från idag och även bilder från i lördags. Jag ska fixa en ny header göra inställda till helgen och packa för Buster Cup. Mycket att göra alltså. Eller ja, mycket. Gör ju allt för att det är kul. Men jag måste ta tag i att rensa bland bilder ta bort sånna fula och ja. Allmänt rensa. Redigera och bla bla.
 
Här har ni en av flera hundra bilder från idag (oredigerad)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0