Hemma!

Är hemma nu. Precis fixat lite fler inställda. Är taggad till tusen och nu pirrar magen mycket.
Inte vart på cup förut så det är ju lite pirrigt. Men det funkar. Åker om någon timme. Mora, långt dit. Tre timmars mini buss färd. ;) Har med mig en bok mobil och godis så det ska väl inte vara några problem. Laget är ju också med. Finns väl oftast något att prata om. Nu är det så pirrigt. Kan inte skriva mer. Är överpigg och har massa energi.
Fick tacos idag i skolan. Bra planerat, Lina proppmätt, och kanske lite orange runt munnen. Vem vet? ;)
Kommer sakna min plutt till häst och alla andra men jag får stå ut.
En helg utan pluttis... klarar jag det? Bara Sofia ger Ronny massor av pussar. Och rider honom ;) 
 
Ridpasset igår gick bra. Jag skriver om det på måndag tror jag. Vet inte hur jag ska formulera mig. Jag ramlade i alla fall av. Har ett stort sår på låret och ett på armbågen. Men jag bryr mig inte. Upp i sadeln igen. HOPP :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0