Inte så mycket att blogga om..

Just nu känner jag att jag inte har något att blogga om. Hjärnan står still. Jobbigt jobbigt...
 
Så om ni har tips kan ni verkligen komma med de!
Tänkte ta upp lite om helgen. Uppdateringen kommer inte vara bra då. Vi kör på en liten bloggvila. Jag gör de inläggen jag hinner och har även några tidinställda men annars kommer bloggen ligga lite halvt nere. 
Hoppas ni tycker det inte gör något. Uppdateringen lovar jag kommer bli bättre. Ska få in en bättre rutin. Ska börja satsa på olika saker och lägga annat åt sidan.
Nej nu måste jag hjälpa till med pizzan. Mamma ropar och inlägget håller på att bli långdraget. 
Ha det gött som alltid! <3
 

Kommentarer
Postat av: mamma

visst blev pizzan god :)

2013-04-25 @ 18:56:29
Postat av: Ebba

Åh vilken fin ponny! Är det din? :)

2013-04-25 @ 19:10:02
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0