På väg hem!

Är på väg hem från Mora nu. Cupen har gått bra. Vi har precis spelar B-final. Vi förlora på straffar. Så surt men ändå helt okej. Jag är supertrött och har jätte ont i huvudet. När jag kommer hem blir det att sova. Har nog druckit för lite, men men. Taggar skolan imorgon. Eller inte. Men ledigt på onsdag. 1:a maj. Och sen prov på torsdag och fredag. Nationella. Tuff men ändå chill vecka.
Imorgon ska jag bara ta det lugnt efter skolan. Orkar nog inte med något annat.
Nu saknar jag min ponny. Vill till stallet imorgon men har nog ingen ork för det.
Jag har väldigt tråkigt just nu. Vi ska typ åka i mer än två och en halv timme. Men har pringles och massa godis, så deg ska väl funka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0