Degar..

Har för det mesta degat hela dagen.. Inte gjort mke. Men jag och pappa var faktiskt och åt lunch på pizzerian. Det var mysigt.. <3 Annars är det datan som tagit upp min tid. Och bloggen har legat liiiite åt sidan. Men så får det vara ibland.. ;) Imorgon är det hoppträning. Såååå kul, taggad till tusen. Sen så har jag ju en sak att avslöja.. Sssssch!! Ni får ta och suga på den karamellen ett tag till.. Gör ett inlägg som kommer ut imorgon. Sov på den saken kära läsare.. ;) Resten av dagen… bloggen. Ska göra inlägg tömma kameran och fixa. Så myyyys!! Och så vill ju jag och Clara ha massa kommentarer?? ;) Och sen så ser ju mitt rum ut som ett bombnedslag… 32 33 34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0