Första läxan!!

Nu har jag druckit upp min smoothie, den var god.. ;) Skolan idag var skolan, ni vet lektioner tråk och bla bla. Vi hade ingen rast alls idag, sjukt jobbigt. Gå från 8-14:40 och ingen rast, alls… Vi fick förresten vår första läxa idag. Några glosor bara. Har läst på bloggar att många redan fått läxor. Och prov. Våra lärare kanske är lite snälla ändå. Vi har i alla fall inte fått några prov på liv och död. ”Gör det här provet eller du blir huvudlös. Mohaha” Njaaae, inte direkt.. ;) Men jag ska sätta mig och läsa de där glosorna. De ska sitta tills på fredag. Klarar nog det. 10 glosor bara.. Inget att döda sig för direkt. Nu taggar jag till för hoppning senare. Jag tror det i alla fall. Annars kör jag lite dressyr och lite hoppning. Imorgon rider jag nog ut i skogen. Barbacka? Kanske? ;) Hoppas ni i alla fall mår bra. För jag mår bra lite trött men sängen tidigt idag. Pigg till imorgon. Japp! 23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0