Hemma!

Nu är jag hemma från skolan, har varit det ett tag. Inte orkat blogga för ens nu men nu gör jag det.. Jag har sjukt ont i huvudet. Nu börjar det igen… När skolan är har jag alltid ont i huvudet, när jag går till skolan och när jag lägger mig på kvällen. Tycker det är så sjukt jobbigt, får spy känslor och vill halvt bara dö. Men får väl säga att jag är van, har haft det så i ungefär 3 år nu. Och läkaren säger att det inte går att göra något. Nene… :( Resten av dagen har jag inga planer. Inget stall för mig idag. Ganska skönt men ändå tråkigt. Aja, tid till bloggen finns ju såklart då! Men funderar faktiskt att gå ut och springa. Sjukt längesedan sist, säkert en månad… Fy mig. Men jag ska försöka bli bättre på det. Jag gillar inte att springa i bostadsområdet och runt vid gatorna där alla kan se en, flåsande och röd i ansiktet. Njaaae.. ;) Men om jag springer tänker jag göra det i skogen. Då kan mamma följa med och gå med Wille, så kan han också springa lite med mig. Ska fixa inlägget om hoppningen igår, tränade ganska mycket på oxern. Jag blir ganska osäker när det gäller oxrar. Inte så konstigt kanske, hoppade ju det första gången i torsdags.. ;) 8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0