Hoppträning done!

Precis kommit hem från stallet. Hoppning stod på schemat. Bana, super kul. Ronny lyssnade jätte bra och var väääääldigt pigg. Någon gång krånglade han. Men annars var han fin. Vi hoppade två räcken på ungefär 50cm, oxer på 50cm, ett litet räcke på 20 och ett på 40 (?) Och avslutade med en oxer på 55. Klarade oss bra runt banan. Inget stopp, alls. Men lite för snabbt, racade lite. Haha gillar fart men det ska ju inte gå för fort. Sedan hoppade jag banan igen och samlade ihop honom, travade i svängarna och gasade på innan hindrerna. Allt gick super och jag ät mer än nöjd. Innan så värmde vi upp på räckena. Snälla Roger tog lite bilder. Här får ni ett smakprov, lägger in alla i datorn imorgon. Nu ska jag duscha och sedan sova. Jag är trööööött! 25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0