Min allra första blogg!

Min första blogg hade jag med min syster Malin. Den höll inte länge. Ungefär 3 månader och jag gjorde inlägg med kanske 1 veckas mellanrum. Men nu är det roligt att kika tillbaka på inläggen. Hur mycket man kan förändras på bara 2 år. Jag tycker det är sjukt kul att kunna kolla tillbaka. Tänk när jag blir vuxen och jag kan kika in där. Sjukt coolt ju! Men om ni vill läsa igenom den bloggen kan jag inte stoppa er. Jag kan inte säga att det är pinsamt, det är roligt att se hur man förändras. Under den tiden var jag inne i någon wannabe fjortis period. Nu kan jag verkligen skratta över hur jag sminkade mig och vad jag gjorde med håret. Haha.. Men vill ni läsa de få inläggen? Kika då in HÄR och mitt allra första blogginlägg HÄR   Några ganska så faktiskt pinsamma bilder. 10 11 12 13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0