Presentation om mej!

Jag är då Lina Ström, jag är 13 år. Bor i ett hus i Värmland väldigt nära en stor mysig skog. Jag har en foderponny ungefär 4-5 dagar i veckan. Han är en b-ponny och heter Rondat. Vi har precis hittat varandras knappar. Så nu är vi igång och är nästan i tävlingsform. Kanske att vi finns ute på någon liten pay&jump eller någon clear round lite senare i höst. ;) Våran höjd vi hoppar på ligger runt 50cm, super lågt för en del men för mig och Ronny en perfekt höjd. I för övrigt går jag i sjuan har precis börjat högstadiet. Och det är mycket nytt. Jag älskar att fota och har en egen systemkamera. En Nikon D3200. Sedan har jag också en hund på 1 år. Han är världens keligaste och hur go som helst. I bloggen kommer ni tyvärr inte få läsa så himla mycket om honom då mitt intresse mer lutar åt hästhållet. Det var lite snabb fakta om mig, om ni undrar något mer är det helt okej att slänga in en kommentar. Jag bits verkligen inte! 1 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0