Stallet!

Kom precis hem från stallet. Det gick jätte bra. Hoppade lite och övade på galoppfattningar. Han är väldigt svår med att gå ut i hörnen så det la jag mycket energi på. Det kommer ett inlägg lite senare där jag berättar lite närmare. Min kusin var med, hon är 3 år och jätte söt. Hon fick rida lite och det tyckte hon var jätte kul. Hon ville väldigt gärna rida mer.. Sjukt söt. Lite senare idag ska vi iväg på kalas… Kommer nog hem sent ikväll så då blir det väl sängen ganska fort. Annars blir resten av dagen chill, jag håller på med en design till en av mina vänner. Ska försöka göra den så gott som klar idag. Har gjort en lite annorlunda design. Än så länge är jag ganska nöjd och tror den kommer bli super cool!   5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0