Uteritt

Idag är det uteritt som står på schemat, vilket jag sa igår. Men jag vill bara medela er om att jag är super duper taggad. Skogen är sååå mysig. Jag och Ronny passar som handen i handsken i skogen. Galoppera i backar, skritt i mysiga skogar, trava på raksträckor. Ja, my heart belongs in the forest. Om man säger så! Klart hoppning är ju mycket roligare men skogen är mysig, härlig och vacker. Vet inte vad det blir idag, lär märka det när vi är påväg. Pia brukar vara bra på att hitta fina stigar. Men det kan ju lätt bli samma, av bekvämlighetens skull.. ;) Jag skulle ju fixa bilder från hoppträningen igår men hinner inte det. När jag kommer hem är jag alltför trött. Imorgon eller på fredag. Promise! <3  8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0