ALLT har vänt.

Känner mig så jäkla besviken just nu. Allt som var bra i somras har nu vänt. Blir så jäkla ledsen. Ronny har börjat göra ALLT det han gjorde innan. Bocka, vara sur, backa och allmänt vara dum. Allt var så jäkla och så vände det på typ 1 sekund. Sen blir jag så besviken på mig själv också. Jag hade fått sånt jävla bra förtroende för både mig själv och Ronny. Så fort Ronny gjorde något jag inte gillade så sa jag till honom direkt. Utan klump i magen eller något. Men nu, allt har vänt. Har en klump i magen och det känns som om jag inte vill mer. Känner verkligen att allt vänt. Jag vill få tillbaka den där känslan igen. Få skinn på näsan och liksom visa att jag kan. Och jag ska verkligen det, visa världen att jag klarar detta. Jag vill inte vara feg, jag vill vara stark. 2014 inleds med en stark Lina och bra självförtroende! Är ni med och hjälper mig? 20131207-201839.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0