Bus i paddocken<3

Jag och Ronny busade runt i paddocken förut. Det var riktigt kul och mysigt. Inte känt den känslan på länge. Att släppa tyglarna fatta galopp och galoppera flera varv, Ronny öron spetsade framåt och jag på ryggen. Ärligt, det bästa med livet alltså. Körde inget direkt seriöst idag, bara massa flams i paddocken trav och galopp om vart annat lite skritt ibland och lite balans övningar i mellan åt. Men jag tycker att det är det bästa. Speciellt med Ronny. Han är så sjukt snäll och älskar att bara kunna sträcka på benen och galoppera massor. Det är ju det man har små ponnys till. Att bara busa och mysa massor! Snart ska jag och mamma kanske ner till stan en sväng. Hem till min syrra för att hämta den där mobilen jag skulle köpa. Men får se vad det blir av det! 20131123-213032.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0