Drömmar och mål!

Komma långt med bloggen, hamna på horseworld's topplista och känna att jag har bloggläsare som läser min blogg för att jag är Lina Ström och inte för någon tråkig länk på någon annans blogg. Utan riktiga bloggläsare. Åh, dröm* Bra betyg i skolan. Förra året hade jag helt okej betyg, massa som behövs ändras. Högre och bättre ska det bli!  Starta massa pay & jumps på Ronny till sommaren. Hitta alla knappar och verkligen känna att det är vårat år. Rida Cleo mer. Något jag verkligen VILL är att rida Cleo mer. Så sjukt grym ponny och jag älskar henne rakt igenom. Jag är än lite liten men när jag blir längre så. Då smäller det! ;) Modell... Jag älskar att stå framför kameran. Så himla kul. En dröm måste ju vara att få bli modell för något coolt företag. Visa deras kläder och ett samarbete med grymma människor. Det var lite av mina tankar. Vad har ni för drömmar och mål i framtiden? DSC_0910 (3)

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Vilka bra mål! Du skulle nog kunna passa som modell ;)! Kram :)

2013-12-03 @ 14:58:45
URL: http://Avana.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0