Jätte svårt!

Det är jätte svårt för mig att hinna uppdatera just nu. Jag har ingen mobil och ja. Ni fattar. Denna veckan har jag tre prov. Tre prov som jag måste plugga till och tre prov som jag vill ha bra resultat på. Så jag måste tyvärr meddela er att uppdateringen kommer bli ännu lite sämre. Väldigt ledsen men skolan kommer i första hand! Men jag ska verkligen försöka, och nu gör jag detta blogginlägg mitt i plugget för kemi provet på fredag. Så ni får nöja er med det som kommer ut. Men jag tror att jag inom de närmsta dagarna kommer att få en mobil och jag håller alla mina tummar på det hörrni. Och då blir det mkt lättare för mig att uppdatera! DSC_0920 (2)

Kommentarer
Postat av: Alice

Det är jobbigt med mycket plugg!
Fin blogg! ❤
Läs gärna min!

2013-12-02 @ 21:53:46
URL: http://Alicecool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0