Mode i vinter.

Här kommer lite plagg jag kommer bära i vinter och även plagg jag aldrig kommer använda. Mysiga koftor, stickade tröjor och skjortor kommer jag bo i i vinter.  NEJ, till tråkiga pippi tröjor. Hänger TANT och bebis i det. Alltså ne, inte min stil. :/ Enkla jeans. Själv använder jag treggins. Stil rent och snyggt. Alltså mer fokus på tröjor, tror det ligger något i det under vintern. NEJ NEJ NEJ till jeansleggins. De blir bara noppriga och fula. Jag använder mina med läderdetaljer men där går gränsen! UGGS! Kommer bo i mina uggs i vinter. Har de både inne och ute och jag använder de hela dagarna i skolan. Så himla mys. Älskar mina! Stora klumpiga vinterskor. Alltså visst om vi ska ut och leka i snön så kör på. Men nej, inte för min del. Min jacka från Zara, älskar stilen rakt igenom. Så stilren men ändå snygg.  Tjocka tråkiga vinter jackor från stadium måste jag verkligen dissa. Köpte en i höstas som jag gillade. Men nu känns den så himla tråkig. :/ Mössor med en boll uppe på. Alltså så sjukt mysiga men ska börja ha min i stallet. Gillar de men ändå inte. Ligger något lågstadie i det men ändå alltså.  Det var lite "min stil" under vinter! Hur kommer ni klä er? Något speciellt plagg som ni älskar just nu? DSC_0722 DSC_0651 DSC_0592

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0