Så himla arg @@

Ibland förstår jag inte mig på hur en del människor beter sig. Jag loggade som jag brukar göra in på youtube. Då ser jag att jag fått två nya kommentarer! Väldigt kul tänker jag, men när jag ser kommentarerna får jag upp något annat i huvudet.. äckel roj Alltså ärligt talat. En tjej som jag inte har en ända aning om vem det är läxar upp mig. Skriver vad jag gör för fel och bla bla. Men alltså den här tjejen vet inte ens vad jag rider för häst. Alltså ärligt, hur fan tänker man. Och sen att Ronny inte är min häst. Vad vet du om det? Jag vet väl vem som är min häst och inte. Inget du behöver säga till mig. Blir så sjukt arg, inte ledsen arg! Skäms på dessa människor.. Nu lämnar jag detta bakom mig och går vidare.

Kommentarer
Postat av: Pia

Är bara tvungen att kommentera skitsnacket. Om stackars Ronny blir så illa behandlat av Lina så kan man ju fundera på varför han gnäggar och blir överlyckligt när hon kommer till stallet. Ronny är min på pappret men i hjärtat tillhör han Lina så det så. Skulle inte tveka en sekund att ge bort honom till Lina.
Lina+Ronny=Kärlek

2013-12-02 @ 10:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0