Snart 2014?

Nu är det inte mycket kvar av detta år, och detta inlägget blir ett av de sista på hela detta året. Jag tycker nästan det är lite skrämmande. Detta året har gått så himla fort, och detta året måste nog vara ett av de bästa. Nästan  ALLT som jag någonsin velat ha känns det som om det kommit detta år. Det känns ju ändå lite sjukt men ändå ganska häftig känsla. Och jag har levt lycklig de flesta dagarna. Visst har jag många gånger cyklat hem från skolan med tårar rinnandes, men jag har ännu fler gånger suttit i en soffa på skolan på en håltimme och skrattat så jag tappat luften med mina vänner. Alltså TACK för ni finns. Jag har hoppat av Ronny med en klump med magen, men jag har alltid dagen efter svävat på moln efter underbara ridpass. Alltså detta året varit amazing. Vet inte om 2013 slår 2014, men det får vi väl ändå hoppas? Jag ska bli så mycket starkare som person har jag bestämt och jag ska leva livets liv med vänner, hästar, familj och ett långt sommarlov. Årets höjdpunkt ÄR sommarlovet! Sen så kommer jag ju även fylla fjorton. Blir mycket fjortis här på bloggen då vet ni... Haha nejdå. Samma goa Lina fast 1 år äldre bara.. ;) Nu ska jag skriva klart mitt nyårs inlägg. Det kommer knocka ut många. Promise... ;) 20131225-114044.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0