Varför ens ta upp en disskusion?

Något jag tycker är så jäkla lågt är att skriva osanningar om folk. Ärligt det är så himla dåligt. När jag ser något lovar jag er jag säger till. Senast idag, sa jag verkligen till. Såg en sjukt låg kommentar till en lite "kändare" person. Vad händer ALLTID då, jo personen måste ta upp en disskusion. Varför inte bara gilla läget, att visst jag gjorde fel förlåt för det. Det finns alltid ursäkter till ALLT. Men vi ska inte vara för snälla och alltid ta emot ursäkterna. För de vet de att det går bara jag hittar på någon falks ursäkt så blir allt bra. Sen folk som inte gillar beteendet men som bara ser det sker och låter det passera. Att inte sätta ner foten. Bara skaka på axlarna, "inte mitt problem" Men alltså jo det är det ju. Så fort man ser någon bli kränkt, då ska man sätta ner foten och visa hur jäkla dåligt beteende denna personen har. Jag tänker INTE låta taskigheter glida förbi. Nä jag ska bannemej sätta ner foten! Är ni med? SAM_2481

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0