Idag ska jag..

Mamma slutar ungefär halv två idag. Så jag behöver inte vara ensam länge. GÖTT! När hon kommer hem vet jag inte exakt vad vi ska göra men ta det lugnt. Prata igenom dagen och lite så. Sedan runt tre fyra sisådär så ska vi åka in till stan. Vi ska kolla på lite kläder, stavar till mig, äta middag och så. MYSIGT! Sedan ska vi se på bio. Filmen, ego. Den verkar ganska rolig. Hehe. Så idag blir det mamma dag. Jätte mysigt ska det att bli... <3
Sedan ska jag eventuellt sova över hos min syster om hon inte ska jobba imorgon. En perfekt lovdag enligt mig. Chill på förmidagen och mys med mammi på eftermiddagen. 
 
Hur ser eran dag ut? Går ni i skolan eller har ni lov?
 
 
Bild från google. Ur filmen ego.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0