Soooo ingen inspo.

Nu har jag verkligen 0 i inspo. Känns som om jag alltid har det nu för tiden. Men jag vet inte varför. Nu är livet sådär härligt som det inte är ofta. Det känns skönt. Man kan pusta ut och låta det jobbiga gå förbi. Nu är det snart vår. Snön smälter mer och mer för varje dag, det är sportlov och jag har världens finaste ponny. Livet kan inte bli bättre.
 
Innan sportlovet, allt var en lerig gegga. Allting var jobbigt. Speciellt skolan, det var något jobbigt att ta sig till stallet, att gå till skolan var ännu jobbigare än vanligt. Men nu, allt är bara frihet, jag längtar till stallet varje sekund, jag känner mig helt redo för att gå till skolan och det är vår! En solig månad fylld av skratt och glädje. Jag om någon är jäkligt trött på vintern. Och våren är en del av varför jag mår så bra, varför livet är på topp. Jag behöver inte vara den populäraste eller snyggaste i världen, för jag vet att jag är älskad av många. Och att jag duger för den jag är. För jag har världens finaste familj. 
 
Nu ska jag äta något innan träningen. Krami <3
 
 
Sen får vi ju inte glömma denna väldigt fula hunden! Hehe ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0