Ingen tid at all.

Helt sjukt vad fort denna vecka gått. Jag kan knappt fatta det. Redan fredag imorgon?? What?? Haha. Men skönt är det i varje fall. Nu ska jag packa och städa rummet. Ska till pappa imorgon. Vet inte om jag nu hinner att göra något inlägg. Var verkligen sugen på det men jag kommer nog inte ha tid. Vill titta lite tv innan jag lägger mig. Jag måste alltid titta på tv innan jag lägger mig. Minst 20 minuter. Efter det vill jag läsa minst 10 min. Då kan jag sova skönt. Det är någon jobbig fix ide jag lurat i mig själv. Men det får gå. Ändå skönt att sluta dagen med att slappa. Nu ska jag fortsätta dunka musik och städa och packa. Trevligt liv. Men ändå. I like it. For real. Mått sjukt bra på sistone. Jag förstår att jag lever. Livet kan knappast bli bättre. Älskar alla runtomkring mig som verkligen stöttar. Även om man inte tänker på det så betyder ni. Nej men back to the reality. Allt skulle faktiskt bli ganska bättre om sommaren vill komma på besök. Men för varje dag som går. En dag närmare SOMMAREN!!! :D
 
 
Älskar denna bilden. <3

Kommentarer
Postat av: Ryttarhälsa

Vilken underbart söt ponny! Är den din? :)

Svar: Åh, det värmer <3 Nej tyvärr. Jag rider honom två dagar i veckan! <3
Lina

2013-02-01 @ 17:53:48
URL: http://www.ryttarhalsa.blogspot.com
Postat av: Samantha Johansson

Jättefin bild och söt ponny! :)

2013-02-02 @ 19:38:54
URL: http://www.samanthajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0