Vad väger mest?

En sak som jag tänkt väääldigt mycket på är hur bloggare tar emot hat. Bloggare skriver hur mycket hat de får. Att de skakar det av sig. Denna historia hör man all day. Men hur ofta ser man ett inlägg där man skriver om "Shiet, vad jag älskar er bloggläsare som ger så fina kommentarer" For real. Visst man ser det. Men inte ofta. Väldigt ofta ser man svar på spydiga kommentarer. VAD ÄR DET HATARNA VILL??? Jo, de vill för det första sänka någon annan för att må bättre själv. Men de vill också få uppmärksamhet. Och det är ju just det de får om man skriver 'En svar på kommentar' Det är väldigt sällan man får 'En svar på kommentar' när man skriver något underbart snällt fint och sådant som höjjer en. Detta är något som jag starkt reagerat på. Men jag är inte någon storbloggare så jag vet inte hur det är. Men detta är min åsikt. Om ni inte respekterar den är det helt okej. Om du ska skriva en dum kommentar ber jag dig NEJ! Utgången åt vänster och sedan rakt fram. Tack och hejdå. 
Jag drog detta fort, kortfattat och snyggt. INGET HAT, TACK!
 
 
Blommor är fina. Kanske skicka några. Gör din bästa vän glad? Eller kanske pigga upp din värsta ovän med en kaxig bucket med blommor. HA! Vad jag är random...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0