Vuxna människor.

Jag har väldigt länge tänkt på detta jag nu ska presentera för er. Jag kan kanske vara lite otydlig ibland men jag skriver så bra jag kan!
 
Vuxna människor. Ibland blir man verkligen sjukt irriterade på de. Det är de vuxna som ska läxa oss undomar. De har nästan hela livet på nacken medans vi har hela livet framför oss. Så det är de som ska lära oss. Hur man ska bete osv. Men jag tycker att vuxna väldigt ofta sköter denna uppgiften på ett väääldigt väldigt dåligt sätt. Vuxna kastar skit omkring sig och sedan ska de förvänta sig att vi ungdomar ska sköta oss??? Om vi aldrig lär oss hur ska vi då förstå vad som är rätt och fel. Ibland tycker jag helt klart att det är de vuxna som borde få sig en uppläxning av oss ungdomar. De borde titta sig för tänka sig för innan de gör något. Är det här bra? Eller ska jag skita i det? Sålänge du inte har något bra att föra fram då tycker jag att du lika gärna kan spola ner det i toan.
Väldigt många ungdomar försstår det som vuxna inte förstår. Vi har nu fattat att om du inte har något bra att säga då skiter vi i det. Nu säger jag inte att alla vuxna är såhär. Men det finns många som borde tänka sig för. Och såklart det finns ungdomar som bara kastar ur sig saker utan att tänka sig för. Men jag tycker att vi är väldigt duktiga att tänka oss för. Det är de vuxna som ibland behöver sig en uppläxning.
Vuxna ska ALLTID tro att vi ska göra som de säger. Men vet ni vad? Jag och många andra vill inte det. Vi vill inte alltid lyssna på de vuxna. Varför? Jo, för de vuxna gör tvärt emot vad de själv sagt. Men vi gör det ändå, på ett bättre sätt. HA. Där fick de. Vi gick våran egna väg. Den var mer bred. Inte lika smal som de vuxnas. Vi kunde inte ramla ner i diket. Vi stod stadigt på jorden.
 
Där fick ni min åsikt. Jag står till 100% för den. Ni får ha era åsikter men här fick ni min. Bam. Shit vad skönt det var att skriva detta!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0