.

God morgon dag. Hur har ni det? Mår ni bra? Jag har lite lätt huvudvärk annars är livet på topp. Det känns lite konstigt att vara hemma också.. Men sjukt skönt. Ikväll någon gång ska jag till stallet. Blir nog uteritt. Just nu har jag inte så mycket att uppdatera om. Det mesta i mitt liv står still och jag har inte direkt jätte mycket att göra. Men jag ska bättra mig. Så fort jag kommer igång med allt igen hoppas jag på att det ska lösa sig. Jag måste också börja skriva om ridpassen lite mer utförligt. Så som jag gjorde förr. Jaja.. Ska ska ladda över alla bilder från turkiet också. Jag tog faktiskt inte så jätte mycket bilder. Kanske ångrar det lite men det var så himla varmt. Och jag orkade liksom inte fota massa. Men nu är det som det är. Jag är även sugen på att göra en ny header. Den jag har just nu är så sjukt ful... Alltså ärligt.. Ska även filma en haul på vad jag köpt.. Mycket att göra och jag tar en sak i taget! Ha det bra! 20130724-080603.jpg

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej!
Hur är horseworld, är det en enkel bloggportal eller är det svårt att ändra design, byta header mm?
Finns det någon bloggapp osv?
Tacksam för svar då jag funderar på att byta till horseworld om det verkar bra :)
Kram!

Svar: Portalen är superbra. Wordpress appen är BÄST. Hur lätt som helst och enkel.. Stor hiss från min sida HELT KLART! :)
linastrom

2013-07-25 @ 20:55:33
URL: http://nattstad.se/ebbasponnyliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0