Ett pris..

Jag borde vinna pris för världens bästa uppdatering.. Eller vad tycker ni?? Skulle inte tro det... Men just nu har jag fullt upp.. Saker att göra mesta av tiden. Värmen ute tar nästan dö på mig och jag orkar inte. Men nu ska jag ta tag i allt. Ska redigera bilder nu och även göra två headers, som att jag lovat att göra. Jag lovar saker som jag egentligen inte borde göra. Men men... Jag gillar ju att designa bara det att jag inte just nu har tid för det... Var förresten i stallet idag förut. Busade runt i skogen. Galopperade mycket. Började i paddocken men där stekte solen och det finns nästa ingen skugga där. Så vi tog skogen istället. Mamma filmade och tog lite bilder. Jag har riktig ångest över hur mycket bilder jag måste redigera och sätta mitt namn på, plus ändra storlek. Och sedan ut här på bloggen... Men jag måste ta mig en dag att göra det på... Jaja.. Den storyn har ni ju hört förr. Mitt gnäll. ;) Sedan så sköter jag och mamma om fodringen till hästarna idag. Så vi ska ner till stallet runt sju igen. Rykta och ge mat. Pia, Sofia och Roger är på ullared. De ska köpa lite grejjer. Ronny kommer nog få en ny grimma och ett strasspannband. Älskar sånna pannband. Sååå dööö snygga... ;) 20130713-192653.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0