Hallå bloggisen...

Bloggningen varit nere idag igeeeen. Fy skam på mig. Jag har ju lovat att ta tag i detta. Men för mycket krav och jag mår bara dåligt.. Jag ska göra detta för att det är kul. Och så ska det nu bli... Jag funderar på att lägga ut massa bilder på bloggen. Fast oredigerade.. För jag orkar inte redigera bild efter bild. Det blir så sjukt tröttsamt. Kommer börja med det till hösten istället.. tror jag. Har så mycket jag vill säga men som jag inte vill säga. Fast jag vill säga det.. Men får inte.. ååååh... Vill bara få allt klart. Sedan kommer allt bli lättare med bloggen. Lovar det vänner. Det sista pillet kvar innan allt släpps. Någon vecka kvar.. Eller kanske bara någon dag.. Vet inte.. Haha.. ni fattar inget säkert. Massa velande, stor grejj för bloggen. Aja, ni fattar när jag avslöjar.. 20130724-080603.jpg

Kommentarer
Postat av: sofialindskog

Hej, jag heter Sofia, och jag har liiiiiite problem med hur bloggen funkar, kan du maila mig [email protected] , så kan jag förklara mer där?:)

2013-07-28 @ 21:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0