Hem imorgon!

Imorgon åker vi hem. Då lovar jag er update. Även en liten hemlis kommer upp då. Ja, mycket kommer hända med bloggen då... Ett svårt beslut jag tagit men det känns sååå rätt! Saknar vovven och ponnyn ultra mycket. Ska bli mysigt att krypa ner i soffan med en filt över sig, titta på en film och pussa på vovven. Och att få galoppera i skogen med mysigaste ponnyn. Nu det sista på sommarlovet blir det att vara i stallet mycket. Jobba upp Ronnys kondition och gå riktiga pass i paddocken. Sedan så hoppas jag ju på att kunna hålla igång honom under vintern också... Men det tar vi då. Nu njuter jag av det sista nu i Turkiet. Ska snart äta sista middagen, ta det sista fotot och vara extra snäll mot familjen.

20130723-195053.jpg

20130723-195119.jpg

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men guud vad härligt ;)

2013-07-23 @ 19:25:14
URL: http://matildaengblom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0